söndag 10 oktober 2010

Fick ett mail


Förslag till överföring av medel,
Det är förståeligt att du kan vara lite orolig eftersom du inte känner mig, men jag har en lukrativ affärsverksamhet förslag av ömsesidigt intresse att dela med dig. Jag fick din referens i mitt sökande efter någon som passar min föreslagna affärsförbindelsen. Jag är Mr. Patrick K. W. Chan, verksamhetschef för Hang Seng Bank Ltd, Sai Wan Branch, Hong Kong. Jag behöver att du hjälper mig att utföra en affärsprojekt från Hong Kong till ditt land. Det innebär att överföring av pengar. Allt som rör denna transaktion skall juridiskt göras utan problem.
När pengarna har framgångsrikt överförts till ditt konto, kommer vi att dela den rapport som skall antas av oss båda.

Kontakta mig på min e-postadress patrickchan58(at)ymail(dot)com. Jag kommer att ge ytterligare information om hur omedelbart jag får ett positivt svar från dig.
Varma hälsningar,
E-post: 
patrickchan58
(at)ymail(dot)com
Mr. Patrick K. W. Chan

Så när pengarna "framgångsrikt överförts" till mitt konto så ska vi "dela den rapport som skall antas av oss båda"? Haha!
Har för säkerhets skull skrivit om adressen, så ingen av er råkar klicka där.  

1 kommentar: