måndag 5 juli 2010

Dåså

Då var det recension av Baksmällan, filmen vi såg igår.

Den handlar om fyra snubbar som drar iväg på svensexa till Vegas. Redan här faller filmen lite, när man får möta karaktärerna. De representerar nämligen det klassiska; en tuff, en nörd, ett ufo och en mittemellan. I och med det så kan man redan på förhand haja vad som kommer att hända (om än i stora drag). Visst är filmen underhållande ibland, men jag skrattade långt ifrån mycket och vissa scener är rent utav löjliga och får mej bara att undra om det bara är jag som inte fattar komiken i det hela.

Nä. Denna film var inget för mej det är en sak som är säkert.

Eftersom jag iklätt rollen som recensent så ska jag även ge er mitt betyg. Jag gillar Skittles starkt. Så jag vill ge Skittles i betyg. Denna film får 2 Skittles av 5. Att den inte får 1 är för att jag faktiskt skrattade lite på några ställen.

1 kommentar:

  1. Låter ändå som en film som kan vara okej att se om man är uttråkad. :)

    SvaraRadera