måndag 15 november 2010

Melaminburkarna

Igår i Skärholmen var jag förbi Bolagret. Där köpte jag ett set melaminburkar som var i princip identiska med dem jag länge suktat på, från Rice. Visste inte att det fanns motsvarande till ett något lägre pris men det fanns det och jag slog till direkt. Vad tycker ni, visst påminner de om varandra?
Den högra bilden är från Rice medan den vänstra är tagen i mitt kök. För 395 kr kan du få Rice-skålarna hos t.ex. Broarne. Burkarna från Bolagret får du för 299 kr. 

2 kommentarer:

  1. Helt min stil, men är lite rädd att de skulle försvinna bland alla barnburkar jag har i skåpet (matlådor till A alltså) som hon rotar och röjer igenom varje dag och ganska hårdhänt slänger i väggarna.
    Tills den fasen gått över satsar jag nog på det ännu billigare alternativet - plastpåsar!

    SvaraRadera
  2. Hmmm...vågar knappt berätta att Alva har fått en Rice tallrik och 6 Rice skedar till :p

    SvaraRadera