tisdag 9 november 2010

Vädret från en timme till en annan

En av fördelarna (eller nackdelarna, välj vilket som) när man är hemma sjuk är att man har stenkoll på vädret utanför fönstret. I morse pratade jag i telefon och ojade mej över regnet som föll typ vågrätt på grund av blåsten (ja herregud vilken kärring man gått och blivit).

Sen efter ett tag var jag tvungen att mmsa en bild, snöskiten var på väg.


Efter ytterligare en timme så har vi ett redigt snöväder och jag mmsar igen, lagom less. Tur att grannen som backade ut sin bil gjorde två hjärtan till mej i alla fall. Annars vet jag inte vad jag hade gjort..

1 kommentar:

  1. Var glad du - du såg iaf ut genom fönstret. Här gick alla snöflingor (eller snöblandat regn snarare) rakt emot våra fönster och jag såg inte utanför min balkong.

    Imorgon lär det se ut som din första bild igen om man har tur. Har man otur är det upp och nervända gräsfläckar överallt och lera.

    SvaraRadera