tisdag 2 november 2010

Senaste nytt!


Jag har fått en award förstår ni. Min blogg är alltså som pricken över i:et, som grädden på moset, ja som körsbäret på toppen. Förutom äran så har man även några uppgifter.

Lägga upp ett favoritfoto:

Eje träffar mormor och morfar för första gången

Sen ska man även lista tre grejer som står nära hjärtat:
  1. Först och främst borde jag väl välja familj och vänner och katten och så.
  2. Sen måste jag ju säga choklad annars skulle jag ljuga för er, och mej själv.
  3. Och nummer tre blir diskmaskinen då! Halleluja för den liksom!
Innan man avslutar ska man även skicka awarden vidare! Kedjebrev i bloggsfären..
Så varsågoda SystrarnaEK, Alvamedfamilj, Kidzmode, FruMyrkheimr och Sussey! Tänkte nominera Katrin Zytomierska och Mia Skäringer också men jag tror bestämt inte de skulle uppskatta det..

Sist men inte minst tack ladylexi för nomineringen!

Godnatt!

3 kommentarer:

  1. U are welcome :D
    har lagt in en länk ifrån min blogg till din oxå under "Bloggar jag följer"
    Ha en bra dag! // Ladylexi

    SvaraRadera