fredag 31 december 2010

Året 2010

Nu när 2010 sjunger på sista versen så är det på sin plats med en liten sammanfattning.

Eje
Har gått från att ha varit en liten knubbig bebis utan tänder till att ha börjat på dagis och lärt sej slåss. Han har lärt sej så otroligt mycket och det blir så tydligt hur fort tiden går! Tänk att den lilla pojken som låg för sej själv och knöt fårhuvuden numera kan stå och gå och klappa sin mamma fint!

Jag
För ett år sedan var jag föräldraledig och ammade till svetten rann. Nu jobbar jag och har en son som går på dagis. Året har varit underbart på många sätt men även tufft och jobbigt stundvis. Mitt nyårslöfte blir att fortsätta umgås med mina fina vänner lika ofta och att leva i nuet med min egna lilla härliga familj.

Elton
Ja det kom en liten pojke till oss den 22 december. Hans mamma är en utav de närmsta och härligaste av vänner och jag ser fram emot att få se hennes fina familj växa och jag hoppas våra grabbar ska finna varandra som vi gjort.

Sen har det hänt mycket tråkigt också, saker jag inte vill gå in på här men det har inte bara inneburit sorg utan även kärlek.

Nästa år
Ser jag fram emot att få träffa ytterligare en medlem i vårt fina gäng! Mamma Mia ska ge oss ännu en underbar pojke som vi ska få äran att följa genom livet och jag längtar så!

Det har hänt så mycket mer och det går inte att nämna allt. Men en röd tråd genom hela året är kärlek, lycka och gemenskap. Jag älskar mitt liv och ni som en del av det vet vilka ni är.

Så Gott nytt år alla fina, fula, glada, ledsna, besvikna, tacksamma, nya, gamla, pigga och trötta! Nästa år ska bli det bästa eller hur?

2 kommentarer:

  1. Heja Eje! Jag hoppas att han och hans föräldrar får ett alldeles toppen 2011!

    Kramar från Myrkheimr.

    SvaraRadera
  2. Mycket fin krönika!
    God fortsättning på år tre fina människor!
    KRAM

    SvaraRadera