onsdag 26 maj 2010

Dagen i bilder

Först packade vi vår kappsäck och knallade mot Hornstull och Niklas o Bibba (ja han heter Nisse egentligen). Men något såg konstigt ut när jag tittade på min unge..

Precis han hade fyndigt och kvickt ryckt av sej kepan så det var bara att vända om och där längre bort på gatan var den!


När vi väl var framme så gick vi ner till Tanto och lekte. Eller, Niklas och pojkarna lekte. Jag tittade bara på.


Sen avslutade vi påLoopen som jag skrev i ett tidigare inlägg. Men det var så härligt att jag blev tvungen att visa det igen.


Sen lämnade vi våra vänner och åkte till Västertorp till Mia, Benny och Nellie. Vi skulle vara där 16.30 var det sagt. Det var vi. Men inte någon annan. Nöden har ingen lag så det blev till att fixa lite grejer på våra vänners dörrmatta.


Tillslut kom vi in! Söta Mia hälsade oss välkomna i köket där vi lagade tacos. Mums. Alltid lika gott att äta hemma hos familjen Granberg/Ohlin!


Sen sniffade lilla Nellie på lite mynta som pappa Benny gjorde te av.

Sen var ju fina Alex där så klart! Man kan skymta ett par knubbiga fötter i bakgrunden ser ni?

Nellie lånade ut sin roliga boll till Eje. Det var skoj!


Innan vi åkte hem fick vi en present (!!) av Mia och Benny! Ett spel, så nu blir det till att boka en afton inom kort så jag och Steve kan klå dem! Tack tack för det fina ni!

3 kommentarer:

  1. snyggt halsband mia har ;) känner igen det!

    SvaraRadera
  2. Gullig du e! Ja vi vill gärna spela spelet snaaart med er!! Lillen glömde sin haklapp ute på balkongen stackarn, så snart måste vi väl ses igen :) ! Puss hejdå!

    SvaraRadera
  3. Kan du inte lägga upp lite bilder så man ser vad ni haft för er! puss

    SvaraRadera