tisdag 25 maj 2010

Sötsug!!

Nu har jag vandrat mellan kök och vardagsrum si så där femton gånger, bara för att besviket konstatera att det inte finns något gott av värde att snaska på hemma. Ni vet man rotar igenom kylen, skafferiet, kylen igen och så skafferiet igen. Har till och med petat i mej några av Ejes totalt smaklösa majskrokar men det gör mej bara lack. För att de är så jäkla äckliga, och för att det står på baksidan av påsen att de minsann passar finfint till fester så som dop, midsommar och annat tjafs. Om jag blev bjuden på en fest där det serverades majskrokar till de vuxna som snacks så hade jag blivit riktigt bevsiken. De är alldeles för lika en ostbåge för att det ska vara ok.

1 kommentar:

  1. Kul att du också har börjat blogga! Här är det ett enormt godissug idag. Kolossalt. Lyckligtvis har jag ingenting ens minimalt lockande hemma och en redigt sjuk liten tjej så jag får bara vara sötsugesur resten av kvällen.
    //Pebbles82

    SvaraRadera