måndag 17 maj 2010

Eje och morfar


Har två program att tacka för det här fina kollaget. Bilderna är tagna med Hipstamatic (iPhone-app) och kollaget är skapat med hjälp av Photoscape, vilket är ett gratisprogram för bildredigering som jag verkligen kan rekommendera!

Ok, Ejes morfar är alltså inte min biologiska pappa. Fick nämligen en kommentar om det tidigare eftersom jag skrev att han fyller 43. Eftersom jag är 31 så låter det lite konstigt så klart. Han var alltså inte 13 när han blev pappa för första gången och min mamma har inte gjort sej skyldig till barnarov. Så då var det utrett!
Nu ska jag göra mej i ordning för ungen sover räv och det innebär att jag närsomhelst kommer ha händerna fulla.

1 kommentar:

  1. Va kul att jag kunde hjälpa till, bilderna blir så fina i photoscape.

    SvaraRadera