lördag 15 maj 2010

En lugn stund

Sitter och fixar framför mammas dator och kollar gamla kort. Ett utav fotona fick mej att tappa hakan. Ok att jag minns den stora magen men hey hey (!!?) vad är detta?! Vem har petat in en pump i naveln och liksom pumpat magen till denna oändliga proportion?? Ja herregud.. Till mitt försvar kan jag säga att vattnet gick 3,5 dagar senare (halleluja).



Tjejen jag nästan skymmer på bilden med min enorma kroppshydda är min yngsta syster, Elsa, och vi står hemma på vår gata i stan (untra the one and only).

2 kommentarer:

  1. Herregud vilken kula. Det var tider det. Tänk att tiden gått så fort. Eje har blivit så stor. Lagom till vi åker till Köpenhamn kommer han ha fjunig mustage, finnar i pannan, lukta svett och presentera sin tjej som tuggar tuggummi med öppen mun, har höga porrstövlar och tjyvröker.//Emma

    SvaraRadera
  2. Ska du inte fråga mig först?? haha :)

    SvaraRadera