torsdag 20 maj 2010

Solen skiner

Det är underbart jag försöker njuta så mycket jag bara kan för hur länge har man inte längtat till det här?! Ändå så suckar jag för att det är för varmt, för att jag får svettmusche (som gör att min solfaktor tappar kraft och släpper fram fräkenmuschen), att det luktar saltigt om människor som kommer för nära, för att mitt tidigare så kalla vatten är kosntant ljummet, ja det är alltid nåt jag skulle vilja klaga/ändra på känns det som. Vad är det för fel på mej? Varje gång det blir höst och kallt så drar jag en lättnadens suck över att få dra på mej en tjockare jacka. Men några veckor in i kylan så vill jag ha sommar och sol igen. Ni hajjar.. Så nu är det såhär, nu ska jag n j u t a av värmen och suga i mej a l l t av den så att jag är mätt och belåten de dagar det regnar. För då klagar jag f*n ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar