lördag 15 maj 2010

Frukostmöte

Mitt i gröten kom en kompis upp på bordet för att hälsa. Äckligt med katt på köksbordet tänker ni och jag håller med! Fy bubblan! Men saken är den att Astrids (katten alltså) vattenskål står på fönsterbrädet i bakgrunden.Hon har på senare tid blivit lite stel i lederna tydligen för hon väljer att klättra upp på bordet från en av stolarna och sen hoppar hon lite lätt över till brädet och lapar sitt vatten. Sen brukar hon sitta kvar och njuta av utsikten innan hon hoppar rakt ner på golvet igen (ja där går det bra minsann).

Och så vill jag be er att bortse från det sorgliga eluttaget intill kylen. Usch jag hatar det!! Planeringen är sån att den ska försvinna inom kort (flyttas och gömmas). Så håll till godo, så som jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar