onsdag 2 februari 2011

Reklamation

Ikväll har jag suttit och trixat med en reklamation. Det är vår soffa som jag är så innerligt trött på. Den köptes i november 2007 och ser ut att vara köpt 10 år innan det ungefär. Varför? Jo för att den är så nedsutten att om jag kravlar mej i så blir det ett jäkla stånkande att ta sej ur! Så ska det inte vara tycker jag, för vi är ju ingen familjen annorlunda med 58 barn eller väger nämnvärt mer än genomsnittet.

I alla fall så väntar jag med spänning på hur det kommer mottas. Ett presentkort på 500 kr på sin höjd skrattade Staffan ur sej efter han läst vad jag skrivit. Men fan jag vill ha en ny soffa! (Har visserligen läst att reklamationsrätten förfaller efter 3 år. Men den har fan sluttat länge.)

Jag återkommer så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar