torsdag 24 februari 2011

Trött

Jag har varit dålig på att blogga på sistone.

Anledningen är för att jag är så satans jävla trött. För varje liten ful flinga som faller ner så ökar längtan och sjunker hoppet om en varm vårdag. Det är snart mars och det är så kallt ute att ungarna är inne på dagis. Och på det där dagiset går de fan alltid ut. Så jag har lärt mej att är dagis inne - är det kallt.
Och är det kallt så är jag trött. Trött för att det är så sjukt jobbigt att behöva frysa konstant, trött på alla tröjor som blir elektriska och som vill mej illa, trött på håret som är torrt som fnöske och som ligger klistrat längs kinden som ett jävla skägg, trött på att behöva slira fram längs gatorna. Ja. Jag är jävligt trött kan man säga. Och eftersom Staffan leker på Hovet ikväll så innebär det att jag hoppar i säng tidigare. Typ nu.

Godnatt!

4 kommentarer:

  1. Du är inte ensam. Så less, så trött och så irriterad på att våren låter sig dröjas! :(

    SvaraRadera
  2. F-n vad rolig du är! Du borde skriva kolumner i någon av de stora tidningarna. Garvar mer eller mindre varje gång jag går in här...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha tack va gullig du är! Det är kul att man kan roa någon med sina humördippar.

    SvaraRadera
  4. Man måste inte blogga hela tiden, ibland vill livet leva lite med en såpass att man vare sig hinner elelr orkar blogga.

    SvaraRadera